tänkte göra ett inlägg som berättar lite om mig, inleder med lite fina bilder, yeey.
.
Ni vet ju att jag heter Matilda, meen tänkte att jag kunde säga någonting mer.
Jag slutade åttan i förrgår och nästa termin börjar nian. Jag är alltså femton år gammal och för några veckor sedan tog jag mitt moppekörkort!! Så nu kör jag hem på vägarna hemma på min fina moppe Peggy.
Jag spelar basket och det har jag gjort sen jag var nio, blir bara roligare och roligare.
Sen ÄLSKAR jag frukt, hur himla gott som helst, kan äta hur mycket som helst. Min absoluta favoritdricka är festis, helst apelsin och cactus.
Jag älskar musik och när jag fyller arton ska jag åka på massa festivaler för det är så himla coolt, och Avicii är hur bra som helst. När jag inte har annat för mig går jag omkring och sjunger eller spelar piano och gitarr.
Sen har jag världens sötaste lilla hund också, Strike heter hon.
.
Har massa mer att berätta (väldigt spännande liv här) men det tar jag en annan dag. Nu ska jag käka tacos och det är det godaste som finns. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine-Foto

Jag älskar också frukt det är verkligen hur gott som helst!

2013-06-16 @ 07:08:39
URL: http://maddyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback