Konfirmation!

 
.
Nu är jag tillbaka igen! Hade en grym vecka i turkiet, var supervarmt och supermysigt och det fanns massa god mat! hehe.
.
Men det här inlägget ska egentligen handla om nåt annat, skriver mer om turkiet en annan dag.
Jo, för idag är ingen vanlig dag. Idag konfirmerar sig nämligen min underbara, grymma, bästa, finaste, coolaste vän Andrea!! Ska ner till kyrkan vid ett och titta på henne! Ska bli så himla kul, har aldrig vart på en konfirmation förut ju!
Försöker komma ihåg att man inte ska klappa händerna i kyrkan, det är ju inte som en basketmatch det här, hehe.
I alla fall, stort grattis och lycka till till Andrea! ♥
Ska ta med kameran, får se om jag vågar ta kort hihihi

Kommentarer
Postat av: Andrea

ÅÅ jag har inte sätt det här inlägget förrän nu! Tack så mycket världens bästa vän!! love you<3

2013-07-13 @ 17:32:20
URL: http://thestoryofandrea.blogg.se
Postat av: Alice

Fin blogg!

2013-09-18 @ 14:03:30
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback