ascoola inspotips

Funderade på vad i hela världen jag ska blogga om? Och så slog det mig! Visst är det så att det finns en viss sorts inlägg som de flesta gör? Lite sådär trendigt typ. Det ska vara färgglatt och gärna förknippat med träning eller kläder. DÅ är man INSPO. Och INSPO är ASCOOLT.
SÅÅ efter en del funderande fram och tillbaka tog jag fram fem stycken av dessa super-mega-duper-inspirerande bilder som ingår i inläggen, och sammanställde dem till en enda lista! Ta det inte allt för seriöst bara. Det gör inte jag.
 
1. Löparskorbilden (+ vattenflaska)
Ska du ut på en löprunda? Är du på väg till gymmet? Fota dina fötter!! Det blir värsta sportiga inlägget och ser superinspirerande ut - det funkar även för powerwalks! Har du en vattenflaska? ÄNNU BÄTTRE. Håll den framför fötterna! Helst om den matchar skorna.
2. Före/Efter-bilden
Ska du klippa dig? Färga håret? Måla naglarna? Sminka dig? Ta hål i öronen? Perfekt! Knäpp av en bild innan du gör det och sedan en ungefär likadan efter! Optimala blogginlägget för en inspotjej
3. Outfitbilden
Ta massor med outfit bilder! Helst tusen om dagen. Gör gärna något tecken med handen också, det är asballt. Och glöm inte skorna! Spela roll om du är inomhus!? Hela outfiten ska med.
4. Kreativ-inspomatbilden
Testa nytt och var superkreativ och ha massa konstiga saker på maten. Typ russin på pannkaka? gal1.
5. Sist men inte minst: Skära-upp-frukt-och-titta-på-serier-i-sängen-bilden.
Hur inspirerande är inte det här? Sätt på din favoserie, skär upp frukt och lägg det superfint på en tallrik, lägg dig i sängen och ta en bild!
.
haha lol jag vet, det här var mitt livs töntigaste inlägg. Hoppas ni förstår att jag är oseriös. Ska aldrig göra om det. Lovar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback